Bilgi çağının hızla ilerleyen teknolojik dalgasıyla birlikte, yapay zeka çağımızın en öne çıkan ve en etkili konularından biri haline geldi. Bu eğitimin birincil amacı, pazarlama, iletişim ve reklam sektöründe çalışan profesyonellerin, yapay zekanın temel kavramlarına, teknolojilerine ve uygulamalarına hakim olmalarını sağlamaktır. Eğitim, katılımcılara bu teknolojinin kendi sektörlerine özgü uygulamalarını tanıtarak, sektördeki rekabetçi avantajı yakalamalarına yardımcı olmayı hedeflemektedir.
Pazarlama iletişimi dünyasında, özellikle pazarlama ve strateji oluşturma süreci, tüketici davranışlarının derinlemesine anlaşılmasını gerektirir. Yapay zeka, bu anlayışı daha keskin, daha hızlı ve daha doğru bir şekilde kazanmak için kritik bir araçtır. Eğitim süresince, katılımcılar yapay zeka teknolojilerinin iş dünyasında nasıl etkili bir şekilde uygulandığını hem kurumsal hem de ajans bünyesinde çalışan profesyonellerin hayatlarını nasıl daha kolaylaştırdıklarını uygulamalı bir şekilde öğrenip ders içerisinde bunun pratiklerini yapma şansı elde edecekler.
Eğitimin süresi 2 farklı günde gerçekleşecek 2 saatlik eğitim ile toplamda 4 saattir. Eğitim tarihleri aşağıdaki şekildedir:
Eğitim, interaktif oturumlar, pratik egzersizler ve soru-cevap şeklinde gerçekleştirilecektir.
Katılımcıların Chat GPTyi deneyimlemelerine ve gerçek ihtiyaçları odağında uygulamalar yapmalarına olanak sağlanacaktır.
Eğitim 2 kısımdan oluşuyor. Eğitimin ilk kısmı 29 Ağustos Salı günü, eğitimin ikinci kısmı ise 31 Ağustos Perşembe günü gerçekleşecek. Eğitim gün başı 1,5 saatten olmak üzere toplamda 3 saat sürecek.
Eğitim Zoom Video platformu üzerinden gerçekleşecek.
Gamechangers Yapay Zeka Eğitim Kayıt Sayfasından formu doldurabilirsin, ardından eğitimle ilgili katılım bilgileri mail adresine gönderilecek.
Hayır, eğitim sonunda bir sertifika verilmeyecek.
Eğitimle ilgili merak ettiğiniz her soruyu [email protected] adresine iletebilirsiniz.
Reklamcı, iletişimci ve girişimci. Dikey uzmanlık alanım pazarlama üzerine; proje yönetimi, dijital kampanya ve ürün oluşturulması ve reklam ölçümlemeleri yapmaktır. 2021 Ocak’da Gamechangers adı ile dijital odaklı proje, danışmanlık hizmeti ve eğitimleri vermek üzere kendi şirketimi kurmuştur.
Pazarlama sektörü ile 2009 yılında Casablanca – Fas’da dijital proje (Monnet.ma) fizibilite çalışmasıyla tanışmış, start-up olarak başlayan Monnet projesinde marka kurulumu ve pazarlama süreçlerinde 2 yıl boyunca aktif rol almıştır. 2011 yılında İstanbul’a dönerek sektörün önde gelen reklam ajanslarının (4129Grey, Pixelplus, Directcomm ve Cosmos) proje yönetimi ve müşteri ilişkileri departmanında çalışmıştır. Aynı zamanda Sabancı Holding iştirakı olan Teknosa’da 2 sene boyunca Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak görev almıştır.
Kariyeri boyunca birçok TVC ve dijital film projesinde görev almış, çalıştığı ekipler ile orta ve büyük ölçekli birçok kampanyanın tüm proje planlama ve yönetim süreçlerini üstlenmiştirKariyer genelinde çalıştığı markalar arasında Unilever, P&G, Coca-Cola, Mey-Diageo, Mondelez, Reckitt-Benckiser, Perfetti van Melle, DHL gibi çok uluslu şirketler, aynı zamanda Türk Telekom, Sabancı Grubu, Koç Grubu, Doğuş Grubu, Eczacıbaşı, Yıldız Holding gibi Türkiye’nin önde gelen büyük grupları ve bu grupların markaları yer almaktadır. Son yıllarda otomotivden telekomünikasyona – bankacılıktan hızlı tüketime kadar birçok farklı pazarda teknoloji odağında pazarlama, dijitalin efektif kullanılması, web 3.0 teknolojileri, yapay zeka teknolojileri odağında çalışmalarına ve eğitimlerine devam etmektedir.
Şu anda; kurucusu olduğu Gamechangers ile hizmet verdiği 3 temel başlık şu şekildedir;