Skip to content Skip to footer

Proje

PROJE

Proje Nedir?

TDK tanımlamasında “önceden belirlenen bir amaca ulaşmak için tutulan yolların ve uygulanan yöntemlerin tümüdür” olarak geçer. Markanız ya da ürününüz için anlatmamız gerekirse; bir yol haritası belirlemek diyebiliriz kabaca fakat bu yol haritası gerçekten çok fazla alt kırılım ve detay içermektedir.

Gamechangers
Proje Brief Dokümanı

Satılacak bir ürünü ya da sunulacak bir hizmeti olan herkes içindir. Elbette markaların hali hazırda stratejik bir yol haritası, planı, programı, rotası olabilir. Bunların değişmesi ve güncellenmesi için doğru zamanı tüketici ve trendler belirler. Bunun ardından bu yol haritasını süslemek yani kreatif süreç gelecek.

Gamechangers Proje Hizmeti Kimler İçindir?

Satılacak bir ürünü ya da sunulacak bir hizmeti olan herkes içindir. Elbette markaların hali hazırda stratejik bir yol haritası, planı, programı, rotası olabilir. Bunların değişmesi ve güncellenmesi için doğru zamanı tüketici ve trendler belirler. Markalar stratejilerini genel çerçevede 3 yıllık olarak yapmaktadır, markanız bu yol haritası üzerinde farklı noktalara yatırım yapacağı için bunu kontrol etmek, tüketicini dinlemek, trendleri anlamak çok önemlidir. Yapılan marka yatırımının belli dönemlerde bağımsız araştırma şirketleri tarafından ya da danışman kurumlar tarafından incelenmesi ve yorumlanması da oldukça önemlidir.

Gamechangers Proje Hizmeti Nasıl Tamamlanır?

Markanızın (ihtiyacınız doğrultusunda) orta ya da uzun şekilde yol haritası belirlenir. Bu yol haritası çok fazla alt başlık ve detay doğrultusunda, varmak istediğiniz noktaya sizi götürmek için incelikle hazırlanır. Bu süreç sizi dinledikten ve denedikten sonra; bulunduğunuz pazarın incelenmesi, hedef kitlenin analiz edilmesi, rakip araştırması yapılması gibi adımlar ile başlar. Ardından varmak istediğiniz noktaya sizi götürebilecek yolu tartışmaya başlarız. Bu esnada hedef kitlenizi detaylı personaları ile belirlemiş oluruz, algı haritası üzerinde konumlamanızı belirlemiş, marka arketipinizi seçmiş kısacası markanıza ait DNA’yı çıkartmış oluruz. Tüm bu süreç sadece gidilecek yol haritasıdır diyebiliriz. Bunun ardından bu yol haritasını süslemek yani kreatif süreç gelecek.