Satılacak bir ürünü ya da sunulacak bir hizmeti olan herkes içindir. Elbette markaların hali hazırda stratejik bir yol haritası, planı, programı, rotası olabilir. Bunların değişmesi ve güncellenmesi için doğru zamanı tüketici ve trendler belirler. Bunun ardından bu yol haritasını süslemek yani kreatif süreç gelecek.
Markanızın (ihtiyacınız doğrultusunda) orta ya da uzun şekilde yol haritası belirlenir. Bu yol haritası çok fazla alt başlık ve detay doğrultusunda, varmak istediğiniz noktaya sizi götürmek için incelikle hazırlanır. Bu süreç sizi dinledikten ve denedikten sonra; bulunduğunuz pazarın incelenmesi, hedef kitlenin analiz edilmesi, rakip araştırması yapılması gibi adımlar ile başlar. Ardından varmak istediğiniz noktaya sizi götürebilecek yolu tartışmaya başlarız. Bu esnada hedef kitlenizi detaylı personaları ile belirlemiş oluruz, algı haritası üzerinde konumlamanızı belirlemiş, marka arketipinizi seçmiş kısacası markanıza ait DNA’yı çıkartmış oluruz. Tüm bu süreç sadece gidilecek yol haritasıdır diyebiliriz. Bunun ardından bu yol haritasını süslemek yani kreatif süreç gelecek.
Nişantaşı Üniversitesi bünyesinde bulunan PİO'da Güz'21 döneminde "Stratejik Kampanya Planlaması ve KPI Yönetimi" sertifika programını tamamladık.